مطالب مرتبط:
ورود دستگاه قضایی به موضوع انتزاع شهرداری فردیس از کرج
جهانبخش: نشان دادیم اختلاف زیادی بین ما و قطر وجود دارد
سرپرست امور شعب ورزشی شورای حل و اختلاف ورزش منصوب شد
جهانبخش: نشان دادیم اختلاف زیادی بین ما و قطر وجود دارد
توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در مهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 10:102024-10-16اجتماعي

ورود دستگاه قضایی به اختلاف  شهرداری های کرج و فردیس


رییس کل دادگستری استان البرز در پی بروز اختلافات هفت ساله پس از انتزاع شهرداری فردیس از کرج در تعیین تکلیف املاک، به یکی از معاونان قضایی خود ماموریت داد با تشکیل هیئتی متشکل از دستگاه های متولی این موضوع را تسریع کند.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز در پی بروز اختلافات هفت ساله پس از انتزاع شهرداری فردیس از کرج در تعیین تکلیف املاک، به یکی از معاونان قضایی خود ماموریت داد با تشکیل هیئتی متشکل از دستگاه های متولی این موضوع را تسریع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، شهردار فردیس به همراه جمعی از معاونان خود با حضور در دادگستری کل استان البرز با عالی ترین مقام قضایی استان دیدار و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شهری فردیس، وی را در جریان مشکلات و موانع پیش روی فعالیت های شهرداری فردیس قرار داد.

حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری البرز در این دیدار با اشاره به اینکه شهرستان فردیس با توجه به تنوع فرهنگی زیاد یکی از شهرهای با تراکم جمعیتی بالا در استان البرز و حتی کشور است گفت: با توجه به شرایط خاص فردیس و نزدیکی آن به کرج و تهران، یکی از شهرهای دارای بیشترین مهاجرپذیری است و همین موضوع ضرورت ارائه خدمات متناسب با رشد جمعیت و ایجاد زیرساخت های مناسب را دوچندان می کند.


برچسب ها: رییس کل دادگستری - رییس کل دادگستری استان - دادگستری - دادگستری استان البرز - شهرداری فردیس - استان البرز - فردیس
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به اختلاف  شهرداری های کرج و فردیس

ورود دستگاه قضایی به اختلاف  شهرداری های کرج و فردیس